preskoči na sadržaj

Osnovna škola Augusta Cesarca Krapina

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 6. 2011.

Ukupno: 607886
Ovaj mjesec: 2942
Ovaj tjedan: 426
Facebook stranica škole

 

Novinarska grupa "Cesarček"

English club

Lumen

Oglasna ploča

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I ove smo godine čitali naglas da ne ostanemo bez riječi
Autor: Miljenko Ilić, 10. 12. 2021.

Kultura čitanja promicana je razrednim projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ u kojem su sudjelovali učenici 4. a, 4. b, 4. c i 4. d razreda. Nakon vrlo pozitivnih dosadašnjih iskustava u provođenju projekata čitanjem naglas, i ove je godine tijekom listopada, studenog i prosinca nastavljeno s navedenom aktivnošću. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova. Voditeljica projekta bila je školska knjižničarka Gordana Gregurović Petrović uz podršku učiteljica Andreje Herceg, Karle Hršak, Sandre Horvat-Papeš i Mateje Hruš. Čitanje naglas izmjenjivano je različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, razvijanja kritičkog mišljenja, poticanja mašte i kreativnosti učenika te bogaćenja njihova rječnika. Završne aktivnosti obuhvaćale su gledanje i analizu istoimenog crtanog filma nakon čega je organiziran kviz i nagrađivanje učenika. Koliko su učenici uživali u čitanju te kako su se osjećali tijekom provođenja projekta najbolje pokazuju njihovi dojmovi:

  • Bilo je jako lijepo, zabavno i poučno.
  • Ovako bi trebali češće čitati, bilo je jako zanimljivo!
  • Sviđalo mi se sve što smo radili! Puno smo naučili!
  • Htjela bih to ponoviti jer mi se jako svidio projekt,  sve sam razumjela i zapamtila!

Pripremila knjižničarka

Više pogledajte u fotogaleriji.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I ove smo godine čitali naglas da ne ostanemo bez riječi
Autor: Miljenko Ilić, 10. 12. 2021.

Kultura čitanja promicana je razrednim projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ u kojem su sudjelovali učenici 4. a, 4. b, 4. c i 4. d razreda. Nakon vrlo pozitivnih dosadašnjih iskustava u provođenju projekata čitanjem naglas, i ove je godine tijekom listopada, studenog i prosinca nastavljeno s navedenom aktivnošću. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova. Voditeljica projekta bila je školska knjižničarka Gordana Gregurović Petrović uz podršku učiteljica Andreje Herceg, Karle Hršak, Sandre Horvat-Papeš i Mateje Hruš. Čitanje naglas izmjenjivano je različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, razvijanja kritičkog mišljenja, poticanja mašte i kreativnosti učenika te bogaćenja njihova rječnika. Završne aktivnosti obuhvaćale su gledanje i analizu istoimenog crtanog filma nakon čega je organiziran kviz i nagrađivanje učenika. Koliko su učenici uživali u čitanju te kako su se osjećali tijekom provođenja projekta najbolje pokazuju njihovi dojmovi:

  • Bilo je jako lijepo, zabavno i poučno.
  • Ovako bi trebali češće čitati, bilo je jako zanimljivo!
  • Sviđalo mi se sve što smo radili! Puno smo naučili!
  • Htjela bih to ponoviti jer mi se jako svidio projekt,  sve sam razumjela i zapamtila!

Pripremila knjižničarka

Više pogledajte u fotogaleriji.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I ove smo godine čitali naglas da ne ostanemo bez riječi
Autor: Miljenko Ilić, 10. 12. 2021.

Kultura čitanja promicana je razrednim projektom „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno djela Ivane Brlić-Mažuranić!“ u kojem su sudjelovali učenici 4. a, 4. b, 4. c i 4. d razreda. Nakon vrlo pozitivnih dosadašnjih iskustava u provođenju projekata čitanjem naglas, i ove je godine tijekom listopada, studenog i prosinca nastavljeno s navedenom aktivnošću. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov Šuma Striborova. Voditeljica projekta bila je školska knjižničarka Gordana Gregurović Petrović uz podršku učiteljica Andreje Herceg, Karle Hršak, Sandre Horvat-Papeš i Mateje Hruš. Čitanje naglas izmjenjivano je različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, razvijanja kritičkog mišljenja, poticanja mašte i kreativnosti učenika te bogaćenja njihova rječnika. Završne aktivnosti obuhvaćale su gledanje i analizu istoimenog crtanog filma nakon čega je organiziran kviz i nagrađivanje učenika. Koliko su učenici uživali u čitanju te kako su se osjećali tijekom provođenja projekta najbolje pokazuju njihovi dojmovi:

  • Bilo je jako lijepo, zabavno i poučno.
  • Ovako bi trebali češće čitati, bilo je jako zanimljivo!
  • Sviđalo mi se sve što smo radili! Puno smo naučili!
  • Htjela bih to ponoviti jer mi se jako svidio projekt,  sve sam razumjela i zapamtila!

Pripremila knjižničarka

Više pogledajte u fotogaleriji.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju