Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige i promicanja kulture čitanja u školskoj je knjižnici započelo provođenje projekta „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno“ u kojem sudjeluju učenici 4. razreda matične i područnih škola. Voditeljica projekta je školska knjižničarka Gordana Gregurović Petrović uz podršku učiteljica Ivane Galović, Nevenke Puh-Malogorski, Đurđe Belošević i Mateje Hruš. Za njegovo provođenje odabran je lektirni naslov poznate hrvatske književnice Ivane Brlić-Mažuranić. Time se ujedno uz obilježavanje 150. godišnjice rođenja spisateljice potiče kvalitetno učenje i jezično-čitalačka pismenost radi stjecanja znanja za aktivno sudjelovanje učenika u društvu (uključivost). Čitanje naglas izmjenjuje se s različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, razvijanja kritičkog mišljenja, poticanja mašte i kreativnosti učenika te bogaćenja njihova rječnika. Upoznavanjem i korištenjem izvora znanja u tiskanom i digitalnom obliku koji sadrže informacije o književnici, njezinim djelima, inspiraciji i nepoznatim riječima učenici pronalaze informacije koje potom uspoređuju, vrednuju i primjenjuju. Radom na tekstu, izražavanjem vlastitih spoznajnih i osjećajnih doživljaja, povezivanjem s osobnim iskustvima, razmjenjivanjem mišljenja, kreativnim pisanjem, osmišljavanjem poslovica i završetka priče, raspravljanjem, uspoređivanjem teksta i istoimenog crtanog filma te sudjelovanjem u online kvizu učenici razvijaju suradničke odnose, komunikacijske i socijalne vještine te ojačavaju i mentalno zdravlje.