Uz Ezopove basne u 3. b razredu

Učenici 3. b razreda upoznali su basnu kao novu književnu vrstu na nastavnim satima koji su ostvareni suradnjom njihove učiteljice i stručne suradnice knjižničarke. Primjenom različitih strategija učenja i poučavanja izmjenjivane su brojne aktivnosti kako bi se učenicima olakšalo razumijevanje prenesenog značenja basni. Učenici su basne čitali naglas i u sebi, rješavali individualizirane radne listiće, određivali glavne likove, njihove osobine, redoslijed događaja i pouke te se likovno i pisano stvaralački izražavali. Sudjelovanjem u kvizu i online igri uz karakteristike književnih vrsta basne i bajke ponovili su i koje ljudske osobine prikazuje pojedina životinja u basni. Potom su neke od prikazanih situacija u basnama povezivali sa svakodnevnim životom. Izradom karikatura životinja likovno su se izražavali te, razvijajući maštu i kreativnost, prikazali pojedine ljudske osobine poput marljivosti, lijenosti, naivnosti, lukavosti, okrutnosti i ponosa. Obradom lektire na drugačiji način ujedno smo ostvarili i još jednu aktivnost u okviru eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu 5“.

Skip to content